Dette er stedet til gensidig kommunikation

2021-08-08
Her kan du komme med kommentarer, spørgsmål og indlæg. Jeg vil bestræbe mig på at svare hurtigt og sobert. Til gengæld forventer jeg også at det, der kommer fra jer også er sobert. Er det ikke tilfældet, vil indlæg blive slettet uden svar.

Anne Charlotte Carlslund:

Hvor er det en flot hjemmeside, og du er bare top sympatisk i din formidling og måde at invitere læserne indenfor på.

Nils Højsager-Jessen:

Dejligt du kan lide siden Anne Charlotte  :-) Nils


Jens Christian Bachmann:

Kritik? Okay, som forfatter bør du vide, at I - som personligt stedord - ALTID skrives med stort, og at 'forfatterhjemmeside' skrives i ét ord! God weekend😊⁠

Nils Højsager-Jessen:

Super, jeg vil straks gå ind og rette det, man vænner sig alt for hurtigt til den digitale korrektur på word - tak :-) Nils

Sorry - kan ikke rette i opslaget så længe det bliver promoveret, men gør det straks perioden udløber  :-) Nils

Jens Christian Bachmann:

Selv tak!  

Her er et link til mig på messinger

Skriv frit om løst og fast - godt og skidt 

Nils Højsager-Jessens - Forfatterside

hoejsager2010@live.dk